Uporaba dronov v marketinški industriji

Droni opremljeni z moderno tehnologijo snemanja in slikanja ustvarjajo nove ideje v marketinški industriji. Tržniki lahko z njihovo pomočjo ustvarijo edinstvene, unikatne in udarne oglaševalske akcije bodisi za izdelke ali posamezna podjetja.
Poznamo več načinov, ki kažejo velik potencial za prihodnost v marketinški industriji. Razdeljeni so v štiri sklope, ki bodo v nadaljevanju tudi predstavljeni:

  • droni kot fizični medij,
  • droni kot igralci,
  • droni kot orodje za videosnemanja in
  • droni kot središče nastajajočih tehnologij.

DRONI KOT FIZIČNI MEDIJ

Blagovne znamke in celo majhna lokalna podjetja  uporabljajo drone in na ta način veliko lažje presenetijo, prepričajo in fascinirajo svoje stranke. Droni  so nov fizični medij za oglaševanje izdelkov ali blagovnih znamk. Prva uporaba letečih reklamnih panojev sega v leto 2014.

Znana brazilska moška trgovina s tekstilom je uporabila drone kot leteče reklamne panoje pred poslovno stavbo v Sao Paulu. Oglaševalska agencija Publicis Salles Chemistri je uporabila “drone” za obveščanje pisarniških delavcev in mimoidočih o posebni  ponudbi, ki je bila na voljo v njihovi trgovini na Black Friday:

Marketinška kampanija Coca-Cole, dostavlja pakete s pijačo migrantskim delavcem v Singapurju. Meščani Singapurja se na fotografijah  zahvaljujejo delavcem za gradnjo svojega mesta in seveda pločevinke Coca-Cole na njih. Oglaševalska agencija Ogilvy & Mather Singapore je dokumentirala celotno dostavo za reklamni oglas, ki se distribuira po spletu:

 

V Rusiji je prehrambna veriga Wokker uporabila drone  za prevoz majhnega reklamnega panoja mimo oken poslovne stavbe v Moskvi, ki so promovirali posebno ponudbo za kosilo in to ravno malo pred običajno uro za kosilo:

 

DRONI KOT IGRALCI

Uporaba dronov kot igralcev v reklamnih spotih. Zaradi napredne tehnologije so bili močan dejavnik presenečenja:

 

DRONI KOT ORODJE ZA VIDEOSNEMANJA

Marketinška industrija v tujini, je kmalu spoznala, da so droni izredno močno orodje za snemanje in tu je pri nas še veliko potenciala za udarne videoposnetke, ki bodo pritegnili množico navdušencev. Ker so v  primerjavi z tradicionalnimi snemanji iz zraka cenovno dostopni, jih je marketinška industrija z navdušenjem sprejela. Snemanja s pomočjo dronov ustvarjajo inovativno in atraktivno video vsebino.

Velike blagovne znamke vse pogosteje uporabljajo zračne posnetke narejene z droni za svoje marketinške kampanije:

Ko se želi posneti motorista med vožnjo, deskarja na snegu, surferja ipd., so taki posnetki izredno dragi in nevarni. Tako se je Red Bull odločil, da za atraktivne posnetke uporabljajo tudi drone:

WRC Rally je v sodelovanju z DJI-jem pripravil marketinško kampanjo , kjer so npr. celotno leto 2017, za vse dirke, poleg ostalih tehnologij uporabil tudi snemanje z droni.

wrc

DRONI KOT SREDIŠČE NASTAJAJOČIH TEHNOLOGIJ

V integraciji z drugimi tehnologijami kot so virtualna realnost, oblak, prenos v živo ipd., odpirajo nove možnosti v marketinški industrij.

Nekatere integracije teh tehnologij so že dosegle rezultate v marketinški industriji.

“Art of Patrón Virtual Reality Experience” je izjemna virtualna resničnostna izkušnja, ki temelji na tehnologiji Oculus in video posnetkih za spodbujanje mehiške blagovne znamke Patrón. Projekt  je ustvarila kreativna agencija Firstborn. Projekt obiskovalcem omogoča interaktivno potovanje v Patrónovo Haciendo v Mehiki.

Prenos v živo s pomočjo drona omogoča zelo prepričljive posnetke. Je zanesljiva in stroškovno učinkovita metoda za zagotavljanje video posnetkov v realnem času.

Saatchi & Saatch je v Cannesu uporabil drone  za predstavo »Meet your creator«., kjer je z droni opremljenimi z zvočnimi in svetlobnimi efekti pričaral nepozabno doživetje gledalcem.